Skaczące żądło (Laserman) - pozwala zaatakować z dowolnego miejsca. CENA: 100 $.
Uderzenie nosem (Tuskor) - pozwala zaatakować przeciwnika na dowolnym polu. CENA: 100 $.
Mega uderzenie (Gorem) - zwiększa jego moc o 50 punktów. CENA: 120 $.
Wzmocnienie Robotalliona (Robotallion) - zwiększa jego moc o 50 punktów. CENA: 150 $.
Zamiana Rycerza (Rycerz dowolnej domeny) - zmienia domenę Rycerza. CENA: 150 $.
Kontruderzenie (Bee Striker) - neguje efekt ostatniej karty i sprawia, że Bee Striker wraca do ręki bez walki. CENA: 150 $.
Ostre Cięcie (Mantris) - zmniejsza moc przeciwnika o 50 punktów. CENA: 150 $.
Iluzja Wody (Preyas) - przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia. CENA: 150 $.
Drapanie cienia (Ravenoid) - przeciwnik traci 50 mocy. CENA: 150 $.
Atrakcja (Centypoid) - pozwala ruszyć dowolnego bakugana na inną kartę otwarcia. CENA: 200 $.
Poniżające spojrzenie (Cykloid) - moc wszystkich bakuganów spada o 50. CENA: 200 $.
Partnerzy (Dragonoid lub Griffon) - każdy Dragonoid i Griffon zyskuje 50 punktów mocy. CENA: 200 $.
Marionetka (Mantris) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na inne pole. CENA: 200 $.
Szkarłatne tornado (Monarus) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na dowolną kartę otwarcia. CENA: 200 $.
Haostaza (Tentaclear) - jeśli na polu są przynajmniej 3 bakugany haosu w tym on, to dodaje mu 100 mocy. CENA: 200 $.
Iskra ochrony (Anchorsaur) - odbija atak przeciwnika (oba bakugany trafiają do ręki i można ich ponownie użyć w tej walce). CENA: 200 $.
Powietrzna walka (Monarus) - może dowolnie poruszać się pomiędzy kartami otwarcia i jest odporny na efekty kart otwarcia. CENA: 250 $.
Wielkie wyłączenie (Centypoid) - neguje efekt karty otwarcia. CENA: 300 $.
Siła smoka (Dragonoid) - moc Dragonoida rośnie o 100 punktów. CENA: 300 $.
Gorący podmuch (El Condor) - dodaje mu 100 punktów mocy. CENA: 300 $.
Prawa ręka giganta (Cykloid) - niszczy kartę otwarcia na której stoi cykloid (Jeśli Cykloid jest sam na tej karcie, to po jej zniszczeniu wraca do ręki, w przeciwnym wypadku dochodzi do walki). CENA: 300 $.
Burza piór (Harpus) - dodaje Harpus 100 punktów mocy. CENA: 300 $.
Podwodne tornado (Żółwoid) dodaje mu 100 punktów mocy. CENA: 300 $.
Moc Ziemi (Manion) - zwiększa jego moc o 50, a przeciwnika zmniejsza o 50. CENA: 300 $.
Podwójna maczeta (Mantris) - zwiększa jego moc o 100 punktów. CENA: 300 $.
Łamacz chmur (Ravenoid) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika. CENA: 300 $.
Ogromna fala (Syrenoid) - zwiększa jej moc o 100 punktów. CENA: 300 $.
Oślepiacz (Tentaclear) - może zanegować efekt dowolnej karty otwarcia. CENA: 300 $.
Cięcie 0 (Kosiarz Strachu) - zwiększa jego moc o 80 punktów. CENA: 300 $.
Twarz Gniewu (Fourtress) - zabiera 50 mocy przeciwnikowi i dodaje je sobie. CENA: 300 $.
Rozerwanie skrzydeł (Griffon) - zabiera przeciwnikowi 50 mocy i dodaje je sobie. CENA: 300 $.
Splot słoneczny (El Condor) - neguje efekt karty otwarcia i osłabia przeciwnika o 50 punktów mocy. CENA: 300 $.
Hybrydowe działo (Wired) - zwiększa jego moc o 100 punktów. CENA: 300 $.
Atak kolców (Centypoid) - moc przeciwnika maleje o 100, moc centypoida rośnie o 100. CENA: 350 $.
Ogień Saurusa (Saurus) - dodaje 50 mocy i pozwala zaatakować bakugana na dowolnym polu. CENA: 350 $.
Ścigający Tajfun (Atmos) - zwiększa jego moc o 100 puntów. CENA: 350 $.
Blokada lodu (Freezer) - sprawia, że jeden bakugan przeciwnika nie może się ruszyć (działa dłużej niż 1 turę w przeciwieństwie do reszty kart). CENA: 350 $.
Bojowa Marionetka (Percival) - pozwala przyzwać jednego z bakuganów przeciwnika na dowolne pole. CENA: 350 $.
Rozproszenie Roa (Apollonir) - poziom mocy wszystkich bakuganów wraca do bazowego. CENA: 400 $.
Atomowy Fason (Clayf) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Clayfowi. CENA: 400 $.
Wiatr Wściekłości (Skyress) - za każdego bakugana Ventusa oprócz Skyress zmnięjsza moc każdego bakugana przeciwnika o 50 punktów. CENA: 400 $.
Wstrząs (Anchorsaur) - wzywa najsłabszego bakugana przeciwnika na pole walki (na kartę otwarcia z Anchorsaurem). CENA: 400 $.
Sędzia Mythran (Elico) - moc przeciwnika maleje o 100 punktów. CENA: 400 $.
Zapora Wodna (Żółwoid) - przeciwnik nie może użyć żadnej KSM w tej bitiwe. CENA: 450 $.
Duma smoka (Apollonir) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Apollonirowi. CENA: 500 $.
Tornado Pandemonium (Falconer Ventusa) - neguje efekt KSM. CENA: 500 $.
Fala tsunami (Rycerz Aquos) - jeśli masz na polu 3 bakugany aquosa i jednym z nich jest Rycerz Aquosa, to można aktywować tę kartę by zniszczyć wszystkie bakugany oprócz Rycerza Aquosa. CENA: 500 $.
Imitacja Wody (Syrenoid) - sprawia, że Syrenoid może pojawić się na dowolnej KO i nie można tej KO aktywować. CENA: 500 $.
Promień Gamma (Tentaclear) - neguje efekt karty super mocy. CENA: 500 $.
Ostrze Mocy (Tigrerra) - jeśli Tigrerra znajduje się na polu i na innej KO rozgrywa się bitwa, to dzięki tej karcie Tigrerra może dołączyć do tamtej bitwy (moc bakuganów na jednej KO sumuje się). CENA: 500 $.
Bliźniaczy powrót (Elfin) - jeżeli część mocy została odebrana Elfinowi, to dzięki tej karcie ta moc wraca ale zdwojona (czyli jak ktoś zabierze 100 mocy, to dzięki tej ksm odzyska 200). CENA: 500 $.
Pani ciemności (Percival) - neguje moc karty super mocy. CENA: 500 $.
Błyskawiczne zamrożenie (Elico) - neguje moc karty super mocy. CENA: 550 $.
Błękitny Podstęp (Preyas) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika i zabiera mu 50 mocy, które dodaje sobie. CENA: 700 $.
Potężny szpon (Terrorclaw) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 750 $.
Bariera tarczy (Terrorclaw) - neguje efekt dowolnej karty. CENA: 750 $.
Wybuch ognia (Griffon) - używa ostatecznego ataku i ginie razem z przeciwnikiem. CENA: 750 $.
Super skorupa (Żółwoid) - zmienia moc przeciwnika do jego bazowej i Żółwoidowi dodaje 100 punktów mocy. CENA: 800 $.
Ostry siepacz (Laserman) - odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je Lasermanowi. CENA: 800 $.
Turmoil (Oberus) - zwiększa moc o 200 punktów. CENA: 800 $.
Szybki Wir (Gargonoid) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 800 $.
Błękitna tarcza (Elfin) - jego moc rośnie o 200 punktów. CENA: 1 000 $.
Maximum Pyrus (Apollonir) - zwiększa moc Apollonira o 200. CENA: 1 000 $.
Twarz żalu (Fourtress) - neguje efekt karty otwarcia i nie pozwala na użycie karty super mocy. CENA: 1 000 $.
Szlachetny zielony wiatr (Skyress) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 1 000 $.
Wirujący spodek (Altair) - dodaje mu 200 punktów mocy. CENA: 1 000 $.
Szlak fotonów (Hades) - zmniejsza moc wszystkich bakuganów przeciwnika o 150 punktów. CENA: 1 100 $.
Cynobrowy strumień (Atchibee) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów mocy. CENA: 1 200 $.
Usuwacz mocy (Anchorsaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów. CENA: 1 500 $.
Czas młota (Hammersaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 150 punktów i zwiększa moc Hammersaura o 150 punktów mocy. CENA: 1 500 $.
Tytanowe kości (Primo Vulcan) - zabiera przeciwnikowi 150 punktów i dodaje sobie 150 punktów mocy. CENA: 1 500 $.
Demoniczna magia (Exedra) - zamienia w kamień bakugana sojusznika (niszczy go) i wysysa z niego całą jego moc, która jest dodawana do Exedry, po czym niszczy kartę otwarcia przeciwnika. CENA: 1 500 $.
Zatruty Kieł (Rattleoid) - 150 mocy jest zabierane przeciwnikowi i transferowane do Rattleoida. CENA: 1 700 $.
Strzała Wodnika (Lars Lion) - wskrzesza wszystkie bakugany haosu po czym zyskuje ich moc. CENA: 2 000 $.
Anthemusa (syreni śpiew) (Syrenoid) - tworzy wir wodny, który wciąga przeciwnika, wygrywając bitwę. CENA: 2 000 $.
Wodny cyklon (Frosch) - dodaje mu 200 punktów i odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. CENA: 2 000 $.
Offline